Nr oferty | 1904566 |
Id oferty podstawowy | |
Rynek | Wtórny |
Typ transakcji | Sprzedaż |
Miejscowość | Koszalin |
Ulica | Karola Mytnika |
Piętro / Ilość pięter | 0 / 0 |
Garaż | |
Balkon | (Brak informacji) |
Rok budowy | |
Powierzchnia | 41553.00 |
Liczba pokoi | 0 |
Stan techniczny | |
Piwnica | --- |
Typ budynku |
Opiekun oferty:
Michał SobocińskiCena | 14 000 000 PLN |
Powierzchnia | 41553.00 m2 |
Opis:
Na sprzedaż działka 9/67 - inwestycyjna o pow. 4,1553 ha.
Nieruchomość w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego oznaczona jest symbolem 2P - tereny zabudowy produkcyjnej, składów oraz magazynów (UCHWAŁA NR XLI/623/2014 RADY MIEJSKIEJ W KOSZALINIE)
Dla terenu oznaczonego symbolem „2 P”, ustala się:
1) przeznaczenie - tereny zabudowy produkcyjnej, składów, magazynów;
2) zasady zagospodarowania terenu i kształtowania zabudowy:
a) nieprzekraczalna linia zabudowy - zgodnie z oznaczeniem na rysunku planu,
b) maksymalna powierzchnia zabudowy - 65% powierzchni działki budowlanej,
c) wysokość zabudowy:
- dla budynków - maksymalnie 25,0 m; do 3 kondygnacji nadziemnych,
- dla pozostałych obiektów budowlanych z wyłączeniem obiektów, o których mowa w § 5 pkt 1 – maksymalnie 4,0 m,
d) nachylenie połaci dachowych do 17°,
e) dopuszcza się dachy kolebkowe oraz inny spadek połaci dachowych, niż określony w lit. d, wynikający z przyjętej technologii zakładu, oraz dla: dominant i akcentów architektonicznych, obiektów lub ich części o przekryciach przeszklonych, świetlików dachowych, naświetli,
f) intensywność zabudowy od 0,5 do 1,95,
g) minimalny udział powierzchni biologicznie czynnej - 10% powierzchni działki budowlanej,
h) kolorystyka budynków z zastosowaniem kolorów zimnych: bieli, szarości, niebieskiego z dopuszczeniem charakterystycznej kolorystyki firmowej o powierzchni do 20% powierzchni elewacji, na której jest użyta,
i) minimalna powierzchnia wydzielanej działki 1,4 ha;
Nieruchomość gruntowa charakteryzuje się również płaskim terenem oraz nieregularnym kształtem. Przy granicy działki znajdują się wszystkie media.